جوک ترکی

بزرگترین وبلاگ جک

جوک ترکی

بزرگترین وبلاگ جک

اس ام اس بی شعور


کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

اس ام اس عاشقانه

در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!

***اس ام اس عاشقانه****

شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !

***اس ام اس عاشقانه****

کسی که باورت داره ، همیشه یک قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره .

اس ام اس عاشقانه

زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه .

***اس ام اس عاشقانه****

سلام. هوا داره سرد می شه...
مواظب باش کسی ازسردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره.

اس ام اس عاشقانه

یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای قایم شدن می گشتم نتوانستم جایی گرمتر از قلبت پیدا کنم... فراموشم نکن بیرون خیلی سرده.

***اس ام اس عاشقانه****

یه نصیحت: مواظب خودت باش.
یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو.
یه آرزو: فراموشم نکن.
یه دروغ: دیگه دوستت ندارم.
یه حقیقت: دلم برات تنگ شد

***اس ام اس عاشقانه****

انواع چیپس چیتوز:
۱- ساده مثل دلت
۲- نمکی مثل اشکات
۳- سرکه ای مثل حرفات
۴- فلفلی مثل چشمات
۵- گوجه ای مثل لبهات

***اس ام اس عاشقانه****

سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:

"دوست دارم فرشته"

***اس ام اس عاشقانه****

وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست می میرد، نه از زنبور که وقتی از گلی خسته می شود سراغ گلی دیگر می رود.

***اس ام اس عاشقانه****

ازدلم پرسیدم عشق راخلاصه کن، گفت: آغازکسى باش که پایان توباشد.

***اس ام اس عاشقانه****

بازی روزگار را نمی فهمم، من تورا دوست دارم، تو دیگرى را، دیگرى مرا، و همه ما تنهاییم.

***اس ام اس عاشقانه****

غربت را نباید درالفبای شهرغریب جستجو کرد. همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد، تو غریبی.

***اس ام اس عاشقانه****

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی.

***اس ام اس عاشقانه****

انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است.

***اس ام اس عاشقانه****

فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است.

***اس ام اس عاشقانه****

اگه کسی برات می میره، اونقدر مرام داشته باش که یه شاخه گل سرخ ببری سر مزارش.

نظرات 1 + ارسال نظر
امحمد حسن مرمضی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:12

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد